The Gospel is the Power of Yahuwah

Wednesday, March 22, 2006

Ordet Jaua

Warning: This Message May Change Your Life! Read At Your Own Risk!

Jaua Faderen av himmelen og jorden elsker dere.
Hør Hans Ord

Jaua, Faren og Sønnen og Hellige Ånden, Gud av Sannheten sier til oss:
Vend deg til meg og bli frelst, hele du vide jord!
For jeg [Jaua] er Gud, og ingen annen.
Jeg har sverget ved meg selv, et sannhetsord har gått ut fra min munn,
Et ord som jeg ikke tar tilbake:
Hvert kne skel bøye seg for meg, hver tunge skal tilstå meg troskap.
Om meg skal de si: Bare hos Jaua [Herren] er frelse og kraft. (Jesaja 45:22-23)
Bibelen sier: Alle har syndet, og de har ingen del i Guds herlighet.
Det betyr du har syndet og jeg har syndet og syndens lønn er døden .
Sier vi at vi ikke har synd, da bedrar vi oss selv, og sannheten er ikke i oss. Derfor vi må dø!!!
Men Bibelen, Ordet av Jaua, sier også:
Guds nådegave er evig liv i Kristus Jesus og dersom vi bekjenner våre synder, er han [Jaua Faren i Himmelen] trofast og rettferdig, så han tilgir oss syndene og renser oss for all urett!
Du må be Jesus å komme i din hjerte NÅ! Hvis du bekjenner med din munn at Jesus er Herre(Jaua), og tror i ditt hjerte at Gud oppreiste ham fra de døde, ska du bli frelst. Med hjertet tror vi så vi blir rettferdige for Gud, med munnen bekjenner vi så vi blir frelst. Skriften sier "Ingen som tror på ham, skal bli til skamme". For her er det ikke forskjell på jøde og greker [nordmann og utlending]. Alle har den samme Herre, og han er rik nok for alle som påkaller navnet Jaua , skal bli frelst. Jaua sier til Jesus: Du er min sønn, jeg har født deg i dag. Be meg, så gir jeg deg folkene til arv og hele jorden til eie. Jesus sier til oss: Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, så vil jeg gi dere hvile. Når du tror på Jesus blir alle ting nye. Du kan sier . Jesus sier til oss: Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, så vil jeg gi dere hvile. Når finner du en Bibel og leser og ber til Jaua å finner en menighet at tror Bibelen er ordet av Gud og Jesus er Gud og Faren er Gud og Hellig Ånden er Gud og de er EN!
Når du tror på Jesus blir alle ting nye. Du kan sier For å be om mer opplysning skrive til: edieslv@hotmail.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home